Firma Imagine Silver Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku korzysta ze wsparcia w postaci usług doradczych w ramach projektu „SPEKTRUM. Pomorski System Usług Doradczych” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Umowa o powierzenie grantu nr UDG-SPE.01.2020/123
Celem projektu jest realizacja prorozwojowych usług doradczych przeciwdziałających negatywnym skutkom gospodarczym wynikających z pandemii Covid-19.
Okres realizacji projektu: 01.10.2020 – 30.06.2022
Wartość projektu: 851 300,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 425 650,00 PLN
IMAGE SILVER sp. zo.o. s.k. realizuje projekt pt.: „Wzrost konkurencyjności firmy IMAGE SILVER sp. zo.o. s.k. poprzez udział w międzynarodowych wydarzeniach branży jubilersko-bursztynniczej w latach 2020-2022” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Przedmiotem projektu jest udział IMAGE SILVER sp. zo.o. s.k. w międzynarodowych wydarzeniach targowych w charakterze wystawcy oraz udział w wyjazdowej misji gospodarczej. Działania w ramach projektu koncentrować się będą na rynkach perspektywicznych Ameryki Północnej- Stany Zjednoczone Ameryki oraz Chin w latach 2020 – 2022.
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności IMAGE SILVER sp. zo.o. s.k. poprzez rozwój działalności eksportowej w ramach branżowego programu promocji Moda Polska. Uczestnictwo w programie przyczynić ma się do umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa oraz do promowania marki produktowej IMAGE SILVER.
Oczekiwane efekty projektu to m.in:
– wzrost przychodów firmy z eksportu,
– wzrost konkurencyjności firmy w branży jubilerskiej,
– rozszerzenie działalności na perspektywicznych rynkach zagranicznych.
Wartość projektu: 851 300,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 425 650,00 PLN
IMAGE SILVER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA realizuje projekt w ramach poddziałania 3.3.3: WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Tytuł projektu: Wzrost konkurencyjności firmy IMAGE SILVER Sp. z o.o. Sp. komandytowa poprzez udział w międzynarodowych wydarzeniach branży jubilersko-bursztynniczej w latach 2019 – 2020.
Przedmiotem projektu jest udział IMAGE SILVER Sp. z o.o. Spółka komandytowa w Branżowym Programie Promocji MODA POLSKA poprzez uczestnictwo w międzynarodowych targach branżowych i indywidualnej misji gospodarczej. Działania Wnioskodawcy zorientowane będą przede wszystkim wokół rynku chińskiego, stanowiącego pozaunijny rynek perspektywiczny, zgodny z planami ekspansji firmy.
Cel projektu: Firma oczekuje, że w wyniku realizacji projektu:
– przeprowadzi szereg działań promocyjnych skoncentrowanych na wyrobach sygnowanych marką Image Silver,
– przyczyni się do wzrostu konkurencyjności firmy w branży jubilerskiej
– rozszerzy działalność na perspektywicznych rynkach zagranicznych,
– zwiększy skalę prowadzonej działalności poprzez wzrost aktywności eksportowej.
Sukces projektu przyczyni się również do promocji Marki Polskiej Gospodarki w branży jubilerskiej.
Okres realizacji projektu: 12.04.2019 r. – 31.12.2020 r.
Wartość projektu: 460 500,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 345 375,00 zł
IMAGE SILVER SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA realizuje projekt grantowy pt. „Promocja i rozwój marek Image Silver, Your Amber i Arti-Ambra dzięki udziałowi w międzynarodowych wydarzeniach targowych” w ramach projektu grantowego „Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim”.
Przedmiotem projektu jest udział w imprezach targowo-wystawienniczych o charakterze międzynarodowym w Polsce oraz na Litwie.
Realizowany projekt ma na celu umożliwienie szerszej obecności firm – Image Silver sp. z o.o. spółka komandytowa, Your Amber Oleg Blazhkevych, Arti-Ambra Janusz Darowski – na rynkach międzynarodowych.
Cel krótkoterminowy to potwierdzenie wyjątkowości i wysokiej jakości oferowanych produktów oraz wzrost sprzedaży. W dłuższej perspektywie firmy dzięki zebranemu doświadczeniu umocnią się na dotychczasowych rynkach oraz rozpoczną ekspansję na kolejne rynki zagraniczne takie jak USA, Indie czy Japonia. Sukces projektu przyczyni się również do promocji regionu za granicą.
Okres realizacji projektu: 01.09.2018 – 31.09.2019
Wartość projektu: 215 181,76 zł.
Wkład Funduszy Europejskich: 95 017,22 zł.
Firma Image Silver Sp. z o.o. Sp. K. realizuje projekt pt: „Wzrost konkurencyjności firmy IMAGE SILVER Sp. z o.o. Sp. komandytowa poprzez udział w międzynarodowych wydarzeniach branży jubilersko- bursztynniczej w latach 2018-2019.” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, Poddziałanie 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Przedmiotem projektu jest udział Image Silver Sp. z o.o. Sp. K. w Branżowym Programie Promocji MODA POLSKA poprzez udział w międzynarodowych targach bursztynniczych i indywidualnej misji gospodarczej w latach 2018-2019.
Celem realizacji projektu jest umiędzynarodowienie i zwiększenie konkurencyjności naszej firmy poprzez udział w imprezach branżowych – targach oraz misji gospodarczej. Uczestnictwo w BPP Moda Polska przyczyni się do promowania produktów naszej firmy (wyrobów z bursztynu) oraz znacznego umocnienia jej pozycji i wizerunku na rynku jubilersko-bursztynniczym w skali Europy, a przede wszystkim na rynkach perspektywicznych (Chiny, Japonia, Rosja).
Planowanym rezultatem projektu będzie pozyskanie nowych kontaktów handlowych i utrzymanie relacji z dotychczasowymi klientami zagranicznymi. Sukces projektu przyczyni się również do promocji Marki Polskiej Gospodarki w branży jubilerskiej na rynkach perspektywicznych.
Okres realizacji projektu: 09.05.2018 – 31.12.2019.
Wartość projektu: 553 600,00 zł.
Wkład Funduszy Europejskich: 415 200,00 zł.
Kwota dofinansowania projektu ze środków europejskich: 38 161,80 PLN
Wartość projektu: 76 323,60 PLN
Celami projektu są:
– utrzymanie dotychczasowych rynków i możliwe największe wzrosty sprzedaży,
– zwiększenie sprzedaży na rynku w Chinach i Tajlandii (cel krótkoterminowy),
– dalsza obecność i status liczącego się przedsiębiorstwa w branży jubilerskiej (cel długoterminowy),
– zwiększanie zatrudnienia i produkcji (cel długoterminowy):
poprzez udział Beneficjenta jako Wystawcy w imprezach targowo – wystawienniczych:
1. Targi International Jewelry Fair Pekin listopad 2017
2. Bangkok Gems and Jewelry Fair luty 2018
3. Bangkok Gems and Jewelry Fair wrzesień 2018.
Rozpoczęcie działań nastąpi w listopadzie 2017r. – Wnioskodawca realizację projektu rozpocznie od przeprowadzenia działań związanych z zasadą konkurencyjności, zaś działania zostaną zakończone rozliczeniem kosztów wyjazdów na imprezy targowo – wystawiennicze i przedłożeniem wniosku o płatność końcową.